تحویل ۹ واحد مسکن به مددجویان سنندجی در دهه فجر

رئیس کمیته امداد منطقه دو سنندج، ویژه‌برنامه‌های این نهاد برای مددجویان سنندجی به مناسبت دهه فجر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۴۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، غلامرضا آرامش رئیس کمیته امداد منطقه دو سنندج بابیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی توسط این نهاد اجرا می‌شود، گفت: تحویل ۹ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی یکی از برنامه‌های کمیته امداد منطقه دو سنندج است که به همین مناسبت صورت می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه چهار واحد از این منازل مسکونی، شهری است که برای ساخت و خرید آن ۸۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد و ۶۶ میلیون تومان نیز از طریق خیران کمک شده است، افزود: همچنین برای ساخت پنج واحد مسکن روستایی ۷۵ میلیون تومان از طریق کمیته امداد و ۴۷ میلیون تومان نیز توسط خیران کمک شده است.

آرامش بابیان اینکه مساحت این منازل مسکونی ۶۰۰ مترمربع است، اعلام کرد: برای این تعداد واحد مسکونی ۲۸۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: کمیته امداد برای تأمین و ساخت منزل مسکونی مددجویان در شهر تا ۲۵ میلیون تومان و در روستا تا سقف ۱۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک می‌کند.

رئیس کمیته امدادمنطقه دو سنندج همچنین از افتتاح ۲۲ طرح اشتغال با پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات خبر داد و گفت: همچنین ۱۰ فقره تسهیلات کارگشایی پنج میلیون تومانی نیز به همین مناسبت به مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار