دو مجموعه اقامتی برای رونق گردشکری و اقتصادی غرب مازندران در رامسر بهره برداری می شود

فرماندار رامسر افزود: روز چهارشنبه هفته جاری با حضور مسئولان ملی و استانی دو هتل با محوریت زیرساخت گردشگری در رامسر افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۴۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد آزاد فرماندار رامسر در آیین افتتاح این پردیس سینمایی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی اقدامات بسیار موثری در جای جای کشور پهناور ایران انجام گرفت، گفت:  دهه فجر امسال ۶۰ طرح و برنامه با اعتباری ۶۰ میلیارد تومان در رامسر به اجرا در می‌آید.

وی به دهستان اشکور در فاصله ۱۳۰ کیلومتری از شهر رامسر اشاره کرد و افزود:قبل انقلاب از نعمت برق، آب آشامیدنی و دکل مخابراتی محروم بود.

فرماندار رامسر گفت: پس از انقلاب و بخصوص در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار موثری در این منطقه صورت گرفته است بطوری که هم اکنون تقاضا‌های مردم آن منطقه همتراز با تقاضا‌های شهری است.

آزاد افزود: هنوز مشکلات در جای جای شهرستان وجود دارد و ما نیز کوتاهی‌هایی داشته ایم، اما باید در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی گفت: تا چندسال پیش پس از ساعت ۷ شب شهر خاموش بود، اما با ساخت بازار بزرگ آرامش، اعتباری دیگر به شهرستان رامسر افزوده و بسیاری از نگرانی‌ها رفع شد

فرماندار رامسر افزود: روز چهارشنبه هفته جاری با حضور مسئولان ملی و استانی دو هتل با محوریت زیرساخت گردشگری در رامسر افتتاح خواهد شد.

علی پهلوان نژاد مدیرعامل شرکت بین المللی برج‌های آرامش نیز با بیان اینکه ساخت این طرح طبق قولی که داده بودیم ۲۴ ماه به طول انجامید، گفت: از سال ۹۲ تاکنون بازار بزرگ آرامش در حال ساخت بود، ۷۳۵ جشنواره و مراسم نمایشگاهی در این مجتمع برگزار شده است.

وی افزود: به همت جوانان رامسر تمامی واحد‌های این مجتمع درحال کسب و کار اند بطوری که در زمین این مجتمع هایپرمارکت رفاه با زیربنای دوهزارمتر برای ۸۵ نفر اشتغالزایی داشته است.

پهلوان نژاد گفت: در طبقات همکف، اول و دوم نیز ۱۹۲ فروشگاه وجود دارد که برای ۴۲۵ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد شده است که تعداد اشتغال زایی غیرمستقیم بیش از این است.

وی افزود: در نقشه اولیه این مجتمع محل فعلی سینما قرار بود دو رستوران ویژه ساخته شود، اما از آنجایی که در رامسر به تعداد کافی رستوران وجود دارد تصمیم بر این شد به جای غذای جسم به مردم غذای روح دهیم از جهت اقدام به فعالیت در حوزه فرهنگی کردیم.

پهلوان نژاد با اشاره به اینکه این دو سینما هدیه ام به مردم رامسر است گفت: بزودی به دلیل ساخت مجتمعی در شهری دیگر از رامسر می‌روم، اما بازار بزرگ آرامش برای رامسر و مردم رامسر باقی و یادگار خواهد ماند.

مدیرعامل شرکت بین المللی برج‌های آرامش با اشاره به اینکه تاکنون برای ۴۵۰ دستگاه خودرو پارکینگ ساخته شده است از دریافت مجوز جهت ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۶۵۰ دستگاه خودرو خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها