خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد؛
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین زنگ مقاومت شهرستان گیلانغرب گفت: استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۴۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

به گزارش  خبرنگار بسیج از گیلانغرب، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز شنبه زنگ انقلاب را در شهرستان گیلانغرب به صدا در آورد.

 

وی در این آیین که در دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) گیلانغرب برگزار شد، گفت: استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: باید برای دانش آموزان بازگو شود که قبل از انقلاب ایران هیچ اختیاری از خود برای اداره کشور و ثروت های نفت وگازش نداشت اما امروز تنها کشوری در دنیا که هیچ وابستگی به قدرتهای بزرگ جهان ندارد ایران است.

 

وی اظهار داشت: قبل از انقلاب نزدیک به ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و همه مقدرات کشور از نیروهای مسلح تا وزارتخانه ها تحت فرمان آنها بودند.

 

آیت الله علما گفت:امام خمینی (ره) با  تنها سرمایه خود یعنی اسلام ناب توانست طاغوت را از ایران بزداید و ابرقدرتهای شرق و غرب را متواضع کند و علارغم اینکه تمام جهان متحد شدند که این انقلاب به ثمر نرسد اما امروز ایران  یک ابر قدرت در خاورمیانه و اثر گذار در جهان است.

 

وی افزود: امروز دانش آموزان باید بدانند که بززگترین سرمایه ما اسلام است که میتواند آینده کشور را به کمک شما سربلند و با افتخار کند.

 

 در ادامه این آیین عطا الله پرویز رییس آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب ضمن خیر مقدم گویی و گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  بر ضرورت صیانت ، حفظ و تبیین آرمانهای انقلاب و سیره معنوی حضرت امام خمینی در مدارس و دانشگاهها تاکید کرد .

ارسال نظرات