همزمان با دهه مبارک فجربیان شد؛

استکبار شبانه روز با حیله دنبال تضعیف نظام است

همزمان با دهه مبارک فجر نشست بسیجیان واحد مقاومت بسیج مقداد، حضرت خدیجه سلام الله علیها ، مکتب الزهرا و شهید چمران باغ بهزاد به همت حوزه دانش آموزی شهید بهشتی خانمیرزا برگزار شد
کد خبر: ۸۹۸۴۲۲۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که در آموزشگاه واحد مقاومت مقداد برگزار شد یکی از هادیان سپاه ناحیه لردگان با اشاره به وضعیت کنونی جهان گفت: استکبار جهانی شبانه روز با طراحی حیله و توطئه به دنیال تضعیف نظام اسلامی ایران است.

محمدتقی سعیدی به سرسپردگی رژیم پهلوی به جهان غرب اشاره کرد و گفت: در زمان پهلوی غرب و در رأس آن آمریکا در حال چپاول ایران بودند و هیچ گونه ارزشی برای ملت قائل نبودند و حتی به شاه مملکت بعنوان یک نوکر نگاه می کردند.

وی ادامه داد:قدرت  نظام شاهنشاهی و جهان غرب به دست شخصی از سلاله پاک حضرت زهرا(سلام الله علیها) و عنایات حضرت حق و اتحاد و همبستگی ملت حول محور اسلام در هم پیچید و حکومت اسلامی در سرزمین ایران طلوع کرد.

سعیدی افزود: استکبار جهانی شبانه روز با حیله های فراوان در صدد تضعیف کردن نظام انقلاب اسلامی است ولی با مقاومت ملت قهرمان و شهید پرور ایران و رهبری با بصیرت انقلاب در برابر تمام اغتشاشات ایستادگی نموده اند و به فضل اللهی مسیر خودرا ادامه خواهد داد

ارسال نظرات
آخرین اخبار