بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس سنندج به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۲۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم



"نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین"



در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در گوشه‌ای از این زمین خاکی، قیامی رخ داد که بدون اغراق مسیر تاریخ را دگرگون ساخت، قیامی از جنس اعتقاد عمیق به اسلام و استقلال و آزادگی، قیامی از جنس بغض چندصد ساله‌ی یک ملت کهن که از جبر مستبدین و تحقیر مستکبرین و ظلم بیدادگران به ستوه آمده بودند.



در روزگاری که تمام دنیا در زیر یوغ نا اهلان و خداناباوران تزویرگر و ظالم شرق و غرب بودند، فریادی از سویدای دل دردمندان و مستضعفان کشوری به نام ایران به عرش برخاست و ندای آزادگی و استقلال را به گوش جهانیان رسانید.



آری، این انقلاب اسلامی ایران بود که بزرگراه یکه تازی مستکبرین را سد کرد و در طول قریب به ۴۰ سال آن‌ها را خط به خط و سنگر به سنگر عقب رانده است.


این انقلاب خمینی کبیر (ره) بود که برای نخستین بار در تاریخ، حکومت الهی انبیاء و ائمه را احیا کرد و در طول چهار دهه، دو عبد صالح خدا را زعیم تمام آزادمردان و عدالتخواهان عالم کرده است.


اکنون در سالروز ایام الله دهه‌ی فجر و به ثمر نشستن خون شهیدان عزیز، اعلام میداریم این انقلاب که انقلاب زیردستان و ستم دیدگان بوده، و هست، تا ساقط کردن تمامی شیاطین و جباران و قطع کردن دست ظالمان از سر مظلومان از پای نخواهد نشست و به فضل خدا پیروزی نهایی آن که همانا برقراری عدل مهدوی (عج) در سراسر عالم است از راه خواهد رسید؛ چرا که وعده خدا همین است و "وعدالله حق"



بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس سنندج


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات