همزمان با چهارمین روز از دهه فجر از یک پروژه تفریحی گردشگری در روستای رشید قلعه از توابع بخش مرکزی بانه بهره برداری شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۰۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز بمناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با سومین روز از این هفته از پروژه تفریحی گردشگری "رستوران سنتی" در روستای رشید قلعه بانه بهره برداری شد.

سعدالله رحیمی خواه در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: پروژه تفریحی گردشگری روستای رشید قلعه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی "حامد سلیمی " در روستای رشید قلعه اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای احداث این پروژه را بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همه این اعتبار آورده شخصی سرمایه گذار بوده است.

رحیمی خواه تصریح کرد: پروژه مذکور شامل رستوران؛ پارکینگ؛ غرفه‌های آلاچیقی و فضای سنتی سرپوشیده برای پذیرایی از مهمانان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری بانه تصریح کرد: پروژه رستوران سنتی حامد سلیمی در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۸۳ متر مربع احداث شده است که برای پنج نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

محمد صبوری بخشدار بخش مرکزی بانه نیز در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان بانه ایجاد فضا‌های تفریحی و گردشگری ضروری است و می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه و رونق صنعت توریسم داشته باشد.

وی افزود: اجرای پروژه‌های گردشگری از زیر ساخت‌های توسعه صنعت گردشگری محسوب می‌شود که بایستی مورد حمایت مسئولین و دولت قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات