معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفا روستایی مازندرا‌ن گفت: پروژه آب رسانی روستای نظام محله شهرستان گلوگاه، با تخصیص 238 میلیون تومان اعتبار افتتاح شد و برای تکمیل این پروژه 50 میلون تومان کسری بودجه وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه،‌ دلاور بابازاده، در مراسم کلنگ زنی ایستگاه آبرسانی روستای نظام محله گلوگاه، اظهار کرد: ‌برای تکمیل پروژه آب رسانی این روستا ۲۳۸ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد و برای تکمیل این پروژه ۵۰ میلیون تومان کسری بودجه وجود دارد.

وی افزود: شرکت اب و فاضلاب یک وظیفه‌ای دارد برای این که تامین اب سالم و بهداشتی را برای مردم تامین کند .

معاون نظارت بر بهره برداری آبفا روستایی مازندران گفت: از صندوق توسعه ملی نیز ۲۵ میلیون تومان اعتبار برای پرویه آبرسانی روستای نظام محله گلوگاه پیش بینی شده است که بخشی از کار انجام شده و برای ادامه کار نیاز به توسعه شبکه داریم.

وی بیان کرد: منطقه بهشهر و گلوگاه از نظر منابع آبی ضعیف است که اکثراً از چشمه‌ها تأمین می شود و در فصل تابستان آبدهی چشمه‌ها کم می‌شود و همچنین چاه‌ها نیز آب دهی آنان کم است.

بابازاده ادامه داد: الأرقم کمبود آب چاه‌ها، خوشبختانه آبدهی چاه آب روستای نظام محله بسیار مناسب است و فقط در بحث شبکه سازی آن نیاز به بحث‌های فنی دارد.

وی افزود: در شهرستان گلوگاه ۱۲ روستا با جمعیت زیاد که ۹۵ درصد جمعیت روستایی منطقه هستند،‌ تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی مازندران می‌باشند.

معاون نظارت بر بهره برداری آبفا روستایی مازندران گفت: طرح جامع آب شرب منطقه گلوگاه و بهشهر از سمت سد گلورد شهرستان نکا اگر طرح اجرایی شود، آب پایداری برای این منطقه خواهیم داشت که این امر از دغدغه‌های مهم در بحث آب کشاورزی مردم شهرستان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها