فرماندار اشکذر از افتتاح ۵۱ پروژه با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۳۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶
به گزارش بسیج اشکذر: محمدعلی شاه‌حسینی «در مصاحبه با اشکذر» ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه‌های قابل‌افتتاح شهرستان اشکذر و نیز میزان سرمایه‌گذاری و اعتبار آن در ایام‌الله دهه فجر سال ۹۶ را تشریح نمود.

فرماندار اشکذر بابیان اینکه ۵۱ پروژه در مناطق مختلف شهری و روستایی طی این ایام بهره‌برداری خواهد رسید اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان در بخش‌های دولتی و خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه‌های قابل‌افتتاح در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، گردشگری، صنعتی، تولیدی، کشاورزی و دام‌پروری است که با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح رسمی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به حضور معاون اول رئیس‌جمهور برای افتتاح چندین پروژه در شهرستان اشکذر نیز گفت: با حضور ایشان نخستین نیروگاه تولید برق خورشیدی به ظرفیت ۱۰ مگاوات و نیز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی حرارتی در این شهرستان به‌عنوان مهم‌ترین این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پروژه‌ها ضمن افزایش اشتغال‌زایی شرایط برای رشد و توسعه بیشتر شهرستان، استان و کشور فراهم گردد.
ارسال نظرات