حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همه ذائقه هایمان را عوض کرده اند، تصریح کرد: آن ها در پی آن مردم را ناامید کرده و به زمان جاهلیت برگردانند اما کور خوانده اند زیرا این مملکت امام زمان دارد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۲۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین اباالفضل صابری اراکی، استاد حوزه و دانشگاه، در آیین گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و یادواره شهدای کوهرنگ که در مسجد امام حسین(علیه السلام) کوهرنگ برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برخی با شنیدن نام انقلاب سال 57 را به یاد می‌آورند در حالی که خداوند متعال با بعثت نبی اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) انقلابی در کل بشریت ایجاد کرد.

کارشناس مذهبی رسانه ملی اظهار کرد: انقلاب حضرت فاطمه(سلام الله علیها) به نام انقلاب فاطمی برگرفته از انقلاب حضرت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) بود که در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با اشاره به اینکه قبل از بعثت پیامبر و در دوران جاهلیت بسیاری از مردم بت پرست بودند و دختران را زنده به گور می کردند و ازدواج برای آنان معنایی نداشت، افزود: بعثت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) آغاز یک انقلاب بزرگ فرهنگی در همه عالم بود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ما متاسفانه واژه انقلاب را در صدر انقلاب اسلامی ایران می دانیم در حالی که انقلاب فرهنگی اصلی توسط پیامبر خاتم(صل الله علیه و آل و سلم) اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با بیان اینکه بسیاری از جوانان ادعا دارند که در عصر حاضر و با وجود امکانات پیشرفته عرصه گناه بیشتر است، تصریح کرد: ما اکنون یک جاهلیت مدرن مانند سال های قبل از بعثت پیامبر(صل الله علیه و آل و سلم) را تجربه می کنیم در حالی که جنایات و گناهان امروز به جنایات سال های قبل از بعثت قابل مقایسه نیست.

کارشناس مذهبی رسانه ملی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) یک انقلاب بزرگ فرهنگ ایجاد کرد و پرچم این انقلاب را به دست حضرت علی(علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) دادند اما دشمنان اسلام که به دنبال برگشت جامعه را به زمان جاهلیت بودند حضرت علی(علیه السلام) را خانه نشین کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی تصریح کرد: اگر دشمنان اسلام پس از رحلت پیامبر اجازه امامت به امام علی(علیه السلام) می دانند، اکنون دین مبین اسلام در تارک دنیا می درخشید.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز علت مخالفت با انقلاب اسلامی و عصبانیت دشمنان انقلاب این است که می خواهند دنیا را با جاهلیت اداره کنند لذا با ملت هایی که بیدارگر هستند دشمنی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با بیان اینکه ما امروز در دانشگاه امام حسین(علیه السلام) زندگی می کنیم و دشمنان در پی استحاله انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با نفوذ در میان مردم به دنبال ناامید کردن جامعه است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که مشکلات و کاستی ها، مسائل اقتصادی، گرانی و بیکاری در کشور وجود دارد اما نباید این مسائل بهانه ای در دست دشمنان برای تخریب انقلاب باشد، عنوان کرد: دشمنان انقلاب از رهبری انتظار دارند مانند رژیم آل سعود با آن ها برخورد کند اما هرگز به چنین هدفی نخواهند رسید.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با اشاره به لباس بختیاری، اظهار کر: درود بر این لباس سنتی شما، بختیاری ها عین غیرت هستند و مملکت به وجودشان افتخار می کند و می بالد اما نباید مغرور شوید زیرا دشمن با نفوذ خود به دنبال استحاله انقلاب است لذا همه گروه ها و قشرها در خطر هجمه های دشمنانند.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با اشاره به اینکه پیامبر یک انقلاب بزرگ جهانی تشکیل داد و اکنون این انقلاب در اختیار ماست، ادامه داد: وظیفه ما در قبال انقلاب این است که نگذاریم این پرچم بر زمین بماند.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همه ذائقه هایمان را عوض کرده اند، تصریح کرد: آن ها در پی آنن مردم را ناامید کرده و به زمان جاهلیت برگردانند اما کور خوانده اند زیرا این مملکت امام زمان دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه انقلاب دستاوردهای بسیاری برای مردم داشته است هرچند کاستی ها نیز وجود دارد، تصریح کرد: انشالله با همت مسئولان و همکاری و همدلی مردم مشکلات کمتر خواهد شد.

ارسال نظرات