نماینده ولی فقیه در استان گفت: بقای انقلاب اسلامی به زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتخاب راه و مکتب اهل بیت به عنوان سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در آیین گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) و یادواره شهدای کوهرنگ که در مسجد امام حسین(علیه السلام) کوهرنگ برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه(سلام الله علیها) و تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: گفتن از بایده ای شهدایی، قرآنی، دینی ما را کمال و سعادت می رساند و غفلت کنیم از غافله انسانیت عقب می مانیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه قرآن کریم با صراحت انسان را رونده معرفی می کند، افزود: اگر فکر کنیم انسان ایستا و مانده است خود و راهمان، هدف را نشناخته ایم و جایی که باید برویم را درک نکرده ایم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خداوند ما را دوست داشته و می خواهد همه ما بهشتی شویم، اظهار کرد: خداوند راه بهشتی شدن را هم برای ما باز کرده و پیامبر، قرآن و امام معصوم برای ما فرستاده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: اگر کسی فکر کنه خداوند راه بهشتی شدن را بر او بسته است، خود، راهش، دین خدا و خداوند را نشناخته است و چنین کسانی را قرآن «کانعام بل هم اذل» تشبیه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کسانی که این انقلاب اسلامی را به وجود آورده، یک تحول در عالم ایجاد و در راه انقلاب جان تقدیم کردند در درگاه الهی مقام رفیعی دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه اگر خودمان بخواهیم خداوند و شهدا کمکمان می کند، خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ ما غفلت و عدم اندیشیدن به آینده است و متاسفانه ما گرفتار مسائل دنیوی شده ایم و از آخرت غافل گشته ایم.
امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: سفرهای گرامیداشت ایام فاطمیه در استان فرهنگی بوده و در این سفرها تلاش می شود تا استانی حرکت کننده در راستای سبک زندگی دینی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست ها نشست بر سفره حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و شهداست که هرچه داریم از برکات حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حضرت بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شهداست.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گرفتن راه شهدا و سبک زندگی و مکتب اهل بیت از ماست، ادامه داد: بقای انقلاب اسلامی به زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتخاب راه و مکتب اهل بیت به عنوان سبک زندگی اسلامی است.

ارسال نظرات