سید هادی رسولی عضو قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد در ادامه با اشاره به مشکلات زلزله‌زدگان شهرستان کوهبنان کرمان تصریح کرد: مردم این شهرستان زلزله‌زده که در مرز استان یزد و کرمان واقع‌شده، با مشکلات فراوانی در فصل سرد زمستان روبرو هستند که متأسفانه مسئولین دولتی توجه چندانی به آن‌ها نداشتند.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۶۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، 

عضو قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد در ادامه با اشاره به مشکلات زلزله‌زدگان شهرستان کوهبنان کرمان تصریح کرد: مردم این شهرستان زلزله‌زده که در مرز استان یزد و کرمان واقع‌شده، با مشکلات فراوانی در فصل سرد زمستان روبرو هستند که متأسفانه مسئولین دولتی توجه چندانی به آن‌ها نداشتند.

این جهادگر بسیجی با تقدیر از حمایت‌ها و توجه آیت‌الله ناصری به این زلزله‌زدگان و حضور ایشان در منطقه زلزله‌زده، یادآور شد: بسیاری از مشکلات این مردم همچنان باقی است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

لزوم توجه و تحول علوم انسانی و اسلامی کردن این علوم، تلاش برای تقویت مبانی دینی دانشجویان و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌های استان و درخواست توجه بیشتر مسئولین استان و برگزاری دیدار مسئولین با دانشجویان از دیگر مباحث مطرح‌شده توسط این دانشجوی بسیجی در این دیدار بود.

ارسال نظرات