خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا به‌دنبال ترفند و ایجاد یک منطقه حائل برای حضور طولانی در منطقه است، گفت: ترکیه باید به مرزهای قانونی خود برگردد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

آمریکا به‌دنبال ترفند و ایجاد یک منطقه حائل برای حضور طولانی در منطقه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع کارکنان اداره انتقال برق استان همدان که با حضور فرمانده بسیج انتقال برق غرب کشور از استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت منطقه و سیاست‌های منافع‌جویانه ابرقدرت‌ها در این حوزه به برنامه درازمدت آنان برای حضور مداوم در غرب آسیا و نیز سناریوهای شیطانی آنان پرداخت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بیرون ریختن آمریکا از منطقه گفت:  آنان با وجود هزینه‌های هنگفت نفتی عربستان شکست خوردند.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تعرض اخیر ترکیه به تمامیت ارضی سوریه به خاک این کشور عنوان کرد: این اقدام بر خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است و ترکیه باید به مرزهای قانونی خود برگردد.

وی با بیان اینکه آمریکا به‌دنبال ترفند و ایجاد یک منطقه حائل برای حضور طولانی در منطقه است، ابراز داشت: این اقدام کمک شایانی به حضور آمریکا در منطقه می‌کند و این در حالی است که سوریه در آستانه پیروزی کامل بر داعش بوده و اگر این مدافع صورت نمی گرفت طومار داعش در منطقه باقی می‌ماند و در خاک سوریه همه بر چیده می‌شد.

وی با اشاره به اجلاس آستانه با حضور کشورهای منطقه برای تصمیم‌گیری در مورد سوریه این حمله را گامی در راستای به شکست کشانیدن این پیروزی و کمک به آمریکا برای تجزیه خاک سوریه دانست.

مدیر امور انتقال برق استان همدان نیز در ادامه با ارائه گزارش کامل از فعالیت‌های این شرکت خواستار حضور مداوم سپاه و بسیج و بازدید از پست‌های نیروگاهی شد و آن را گامی در راستای هم افزایی عنوان کرد.

 محمد عبدالرحمانی با اشاره به حضور قدرتمند بسیج و سپاه و کمک آنها در زمان افتادن دکل‌های فشار قوی در برف سنگین سال گذشته گفت: اعزام دستگاه‌های ضروری کمک باعث رسیدن فوری امداد به مسیر قطع شده و وصل سریع برق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات