فرمانده سپاه بستان آباد در جمع خواهران حوزه شهید مطهری این ناحیه، با بی بدیل خواندن نقش بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، هدف دشمنان از ایجاد فضای غبارآلود در جامعه را به انحراف کشیدن بانوان همانند حکومت منحوس پهلوی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۶۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی انقلاب اسلامی را انقلابی معنوی برای حفظ اعتقادات و افزایش معنویت در بین مردم خواند و گفت: ظرفیت های انقلاب اسلامی برای انسان سازی و تربیت انسان های خداجو نقطه قوت انقلاب اسلامی است.

 وی  حضور بانوان در قیام مردمی علیه حکومت دست نشانده پهلوی را بسیار برجسته و در خور زنان مسلمان ایرانی برای مقابله با اقدامات ضد اسلامی دانست و اظهارداشت: عفت و حیا بانوان ایرانی نخستین هجمه گاه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 محمدی حضور بدون محدودیت بانوان در اجتماع و اشتغال زنان درجامعه را نشانه بارز وجود استقلال و آزادی کامل بانوان در جامعه اسلامی برشمرد و تاکید کرد: حجاب نشانه زنان متمدنی است که با حفظ شرف در جامعه حضور دارند.

هدف دشمنان از ایجاد فضای غبارآلود انحراف بانوان بانوان است

فرمانده سپاه بستان آباد استفاده ابزاری از زنان در دوران پیش از انقلاب را مایه سرافکندگی برای ملت مسلمان ایران عنوان و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز زنان مسلمان در پناه نظام اسلامی در امنیت کامل زندگی می کنند که این دستاوردها در سایه خون شهیدان و راهنمایی ها و رهنمودهای رهبری انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها