نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مهم تر از چراغانی دهه فجر بیان دستاوردهای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین افتتاح بیت ولایت و دفتر امام جمعه ترکمانچای با تبریک دهه فجر، اجرای برنامه های متنوع و چراغانی معابر و مساجد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امری شایسته دانست و اظهار داشت: این ها لازم است اما آنچه مهم تر از این هاست، بیان دستاوردهای انقلاب و انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید است.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۵۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه جوانان باید بدانند که ما قبل از انقلاب کجا بودیم و اکنون کجاییم، تصریح کرد: ضدارزش هایی که آن روز به عنوان ارزش تلقی می شد اکنون دیگر رنگ باخته و فرهنگ مردم دچار تحول و دگر گونی شده است، جوانان باید بدانند آن روز، روز تولد فرح به عنوان روز مادر بر ما تحمیل شده بود ولی اکنون میلاد حضرت زهرا(س) را به عنوان روز مادر جشن می گیریم.

   وی افزود: مصادیق و معیارهای انتخاب دختران نمونه آنروز با اکنون قابل قیاس نیست، امروز حجاب و عفاف معیار و مصداق برتری است.

   امام جمعه تبریز تربیت حافظان قرآن حتی در دورافتاده ترین روستاها و عشق جوانان به شهادت در راه خدا را از مصادیق رشد فرهنگی کشور پس از انقلاب دانست و تاکید کرد: در تمامی برنامه های عمومی باید از حافظان قرآن و خانواده های شهدا تجلیل گردد.

  حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر لزوم جذب حداکثری جوانان به مساجد، روحانیت و مسئولان مساجد را بر خوشرفتاری با جوانان و نوجوانان و بها دادن به آنان توصیه کرد و بیان احکام دین و با مردم بودن را از نقش ها و وظایف اصلی روحانیت برشمرد و افزود: مردم باید روحانیت را پناهگاه امن خود بدانند و ببینند و روحانیت با همراهی با مردم، میل و رغبت و اشتیاق حضور جوانان و دانش آموزان در مساجد و نمازهای جمعه و جماعت را بیشتر کنند.

   آیین افتتاح بیت ولایت و دفتر امام جعه ترکمانچای با حضور جمع کثیری از مسئولان میانه و ترکمانچای، علما و خانواده های  شهدا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار