خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات:

انقلاب اسلامی پوزه همه مستکبران را به خاک مالیده است

فرمانده ناحیه سپاه قاین با بیان اینکه انقلاب اسلامی پوزه همه مستکبران را به خاک مالیده است گفت: انقلاب تمامی معادلات جهانی را به نفع خود تغییر داده است و این روح و زبانه های انقلاب را در اقصی نقاط جهان می بینیم و علت دشمنی دشمن با ما به همین دلایل است.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۵۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حمید رضا برات زاده  معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان فرزانگان شهرستان قاین با بیان این که سومین روز از ایام الله دهه فجر با عنوان جوانان، خود باوری  و پیشرفت علم نامگذاری شده است گفت: در زمینه علم ودانش پیشرفت های زیادی داشته ایم که همه به برکت انقلاب اسلامی ایران بوده است .

وی افزود: انقلاب ایران یک انقلاب استثنائی  بود و این انقلاب برای این در کشور  وجهان به وقوع پیوست که حاکمیت الله بر کل جهان نهادینه شود.

 فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابها این بود که اراده خداوند متعال پشت این انقلاب بود واصل انقلاب اسلامی وتداوم آن، همه اعجاز است وقطعا این انقلاب با معاملات ظاهری نمی توانست به پیروزی برسد.

 وی ادامه داد: اگر اراده خداوند ولطف ائمه اطهار به نظام نبود مطمئن باشید که تا امروز نمی توانستیم دوام بیاوریم .

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) گفت:  ایران اسلامی با ابهت در مقابل کل جهان ایستاده است و توانسته است در مقابل بسیاری از توطئه های دشمنان سربلند بیرون آید.

برات زاده با بیان این که انقلاب اسلامی یک معجزه الهی و اراده خداوند بوده است گفت: انقلاب  پوزه همه مستکبران را به خاک مالیده است و این دستاورد انقلاب اسلامی است .

 وی ادامه داد: انقلاب تمامی معادلات جهانی را به نفع خود تغییر داده است  واین روح انقلاب و زبانه های انقلاب را در اقصی نقاط جهان می بینیم و علت دشمنی دشمن با ما به همین دلایل است .

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) تصریح کرد: اختلافات ما با دشمن به دلیل موضوعات جزئی نیست بلکه اختلافات ما با نظام سلطه  عمیق وریشه دار است  وبه همین دلیل ریشه های انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر شده است .

وی گفت: امروزه اثرات  انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور و مناطق محروم و کمتر برخوردار به عینه دیده می شود .

برات زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزتی است که از آن برخوردار هستیم و به تنهایی تمام نظام سلطه را به چالش کشیده ایم. وامروز سربلندی و سرافرازی ازآنِ  ایران اسلامی است واین عزت را امام وانقلاب اسلامی به ما داد.

وی خود باوری وروی پای خود ایستادن و استقلال سیاسی داشتن را  از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد وگفت: در زمان  قبل از انقلاب شاه مملکت ما اجازه انتخاب یک رئیس دانشگاه را نداشت و در حال حاضر به جایی رسیده ایم که تدابیر امور وکشور برعهده خودمان است .

برات زاده  در ادامه گفت: این انقلاب آمده است تا مقدمات ظهور را فراهم کند و استکبار از این موضوع عصبانی است و می خواهند مردم را از آینده انقلاب نا امید کنند و باید آگاه باشیم و بصیرت داشته باشیم  .

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها