همزمان با آغاز دهه مبارک فجر نمایشگاه استانی « دست سازه‌های کودکان و نوجوانان » اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان میبد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۴۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، شهناز یزدی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میبد گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه برپاشده است.
وی افزود: در این نمایشگاه بیش از یکصد دست سازه از کودکان و نوجوانان کانون‌های پرورشی فکری شهرستان‌های میبد، اردکان، یزد، تفت، ابرکوه، بافق، مهریز در معرض دید عموم قرارگرفته است.
یزدی اظهار داشت: این دست سازه‌ها بیشتر درزمینهٔ های سفال‌های گلین، نقاشی روی شیشه، چوب، طراحی لباس‌های محلی، هنرهای بومی و عروسک‌سازی است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عنوان «از خلاقیت تا کارآفرینی»، در راستای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برپا شده، اضافه کرد: پرورش روحیه تفکر کارآفرینی در کودکان و نوجوانان، تقویت روحیه نوآوری، شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های اعضا و حفظ و اشاعه کاردستی‌ها و صنایع بومی محلی از جمله اهداف اجرای این رویداد فرهنگی است.
نمایشگاه « دست سازه‌های کودکان و نوجوانان » کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان همه روزه از ساعت 9 الی 12 ظهر و تا 22 بهمن ماه در محل کانون شماره 1 حاج جلال خلیلی واقع در شهرک شهدا پذیرای علاقه‌مندان است.
ارسال نظرات