مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

انقلاب اسلامی منشا بیداری های اسلامی و آزادی خواهانه در دنیا ‎

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد در جمع مردم روستای قزلجه میدان به مناسبت دهه مبارک فجر، انقلاب سلامی ایران را منشا بیداری های اسلامی و آزادی خواهانه از چنگال استکبار جهانی دانست و برلزوم ایستادگی و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۴۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام محمدزاده، انقلاب اسلامی در سال 57 را نقطه عطفی در تاریخ بشریت عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی تمام ملت های دربنداستکبار از خواب غفلت بیدار شده اند و استکبار جهانی انقلاب اسلامی را نخستین تهدید برای بقای خود می داند و با تمام توان و امکانات برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در تلاش است.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول 39 سال اخیر تاکید کرد: استقلال و آزادی و امنیت پایداری که امروز در کشور وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم و رهنمودها و راهنمایی های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و امروز وظیفه ملت وحدت کلمه و پشتیبانی از دستاوردهای این انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان های اسلام است.

انقلاب اسلامی منشا بیداری های اسلامی و آزادی خواهانه در دنیا ‎

حجت الاسلام اسلام محمدزاده تلاش دشمنان در فضای مجازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را غیر قابل تصور عنوان کرد و از فعالان فضای مجازی برای آگاه سازی مردم و ایجاد روشنگری در این فضای غبارآلود را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها