خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

راهیان نور کار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: اردوهای راهیان نور یک کار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۴۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

راهیان نور کار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن استحجت‌الاسلام محمد ولی  دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از وظایف امروز ما بیان ازخودگذشتگی مردان و زنان مجاهدی است که در راه اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

وی ضمن تأکید بر ترویج  و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از راه‌های آشنایی نسل جوان با این فرهنگ اردوهای راهیان نور و اعزام نوجوانان و جوانان به مناطق عملیاتی است چر که آن مناطق رنگ و بوی خدایی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در واقع آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ما باید یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی و زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس را بهترین جوانان این کشور رغم زدند، اظهار داشت: راهیان نور رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای عزیز را به نسل جوان امروز جامعه منتقل می‌کند.

دارابی تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاورمردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهمترین هدف برگزاری این اردوها است.

وی با بیان اینکه راهیان نور فرصت مناسبی است که جوانان و نوجوانان در آن به خودسازی  می‌پردازند، گفت: فضای حاکم در مناطق عملیاتی فضای معنویت بود و رزمندگان با همین روحیه حماسه‌های جاویدانی را آفریدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور افزود:  این سفر معنوی یک کار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار می‌گیرد و نسل جوان با فرهنگ جبهه و فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ نرم می‌خواهند باورها و اعتقادات جوانان را خدشه‌دار کنند و آنها را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بی تفاوت کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات