بمناسبت آغاز دهه فجر علما و روحانیون یزد با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار داشتند.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۴۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ این جلسه که در مسجدروضه محمدیه(حظیره)برگزار شد علما و روحانیون یزد به دیدار حضرت آیت الله ناصری رفتند قبل از صحبتهای آیت الله ناصری آقای زمانی قمی استاندار یزد به ایراد صحبت پرداخت.
آقای زمانی قمی گفت:امام خمینی(ره)که به این درجه رسید و توانست انقلاب را به ثمر بنشاند بخاطر صداقت و راستگویی بود و به همین خاطر مردم به او اعتماد کرده و پشتیبان حضرت بودند.
وی افزود:این رفتار امام برگرفته از حضرت علی (علیه السلام)بود که در جاهایی که می توانست به اسلام پشت کند و خیانت کند اما این کار را نکرد و راه صداقت و راستگویی را پیش گرفت رفتار امام آنجا نمود پیدا می کند که وقتی به امام پیشنهاد شد که سنت شیخین را بپذیرد تا بجای عثمان خلافت کند و حضرت این را قبول نکردند.
در ادامه جناب آیت الله ناصری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد به سخنرانی پرداخت .
آیت الله ناصری ضمن تبریک این ایام به روحانیون افزود: این انقلاب ثمره زحمات امام خمینی (ره)است که مشقات زیادی را متحمل شدند تا درخت این انقلاب به ثمر بشیند.
همچنین آیت الله ناصری به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و به چند مورد از دستاوردها ازجمله رشد خودباوری و علمی کشور اشاره کرد.

وی اظهار داشت همانطور که در زمان قبل پیرو خط امام خمینی(ره)بوده ایم در این زمان هم باید پیرو فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم و درخط ولایت فقیه ثابت قدم باشیم.
در این دیدار حجت الاسلام سلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز به صحبت و عرض خیر مقدم به حضار پرداخت.
ارسال نظرات