خبرهای داغ:
در ایام دهه فجر مدیران مدارس با برپایی جشن های مختلف علاوه بر آشنایی نسل چهارم انقلاب با تاریخ پیروزی انقلاب ، دانش آموزان را در اجرای برنامه های جشن و سرور شریک می کنند.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۰۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری .

بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. گام هایش همه جا یاس می کارد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند.

بهمن همیشه در راه است...

فرارسیدن ایام مبارک فجر طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار، بر ملت بزرگ ایران مبارک باد.

ویژه برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر در کلاس ششم ج دبستان امام حسین (ع) اجرا شد.

آسیه شاکر زاده مربی پرورشی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: این برنامه شامل نمایش پاورپوینت انقلاب، فیلم هایی از انقلاب ۵۷ وسخنانی از امام خمینی و رهبر انقلاب و سخنان سردار سلیمانی در مورد امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: درپایان سرود بهمن خونین جاویدان توسط کلیه دانش آموزان خوانده شد.

شاکر زاده ضمن تشکر از تمامی دانش آموزانی که گامی در جشن بزرگ انقلاب برداشتند گفت: به امید اینکه این آینده سازان کوچک گام های بزرگی در جهت حفظ وپایداری انقلاب اسلامی بردارند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها