خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در نمایشگاه بین المللی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۴۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

هادی طاهر خانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری از تاريخ 16 لغایت 20 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
وی گفت: این نمایشگاه با حضور بيش از 30 مشاركت كننده به مدت پنج روز و در فضايي به مساحت 4 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین دایر می شود.
طاهرخانی عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه، پاسخگویی به سلیقه مشتریان در و احترام به درخواست آنان در تنوع انتخاب کالا، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، ایجاد فضای رقابت و دسترسی آسانتر به بازار این صنعت می باشد.
وی افزود: یازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها