مسابقات دانش آموزی قرآن کریم، عترت و نماز در ۱۱ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، اذان، مداحی، انشای نماز، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، تفسیر (مفاهیم) و احکام بعد از برگزاری مسابقات درون مدرسه ای، در مرحله شهرستانی در رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۴۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین کوزه گر معاون آموزش و پرورش رامسر، حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات را فرصت ساز دانست و گفت: هنگامی که نوجوانان در فضای قرآنی برای مسابقه با دیگران جمع می‌شوند، این حرکت مقدمه‌ ای برای درک و فهم مفاهیم قرآنی است.

وی افزود: در مسابقات دانش آموزی قرآن کریم، عترت و نماز در ۱۱ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، اذان، مداحی، انشای نماز، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، تفسیر (مفاهیم) و احکام بعد از برگزاری مسابقات درون مدرسه ای، در مرحله شهرستانی نیز برگزار شد.

کوزه گر با بیان اینکه این دوره از مسابقات دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به تفکیک جنسیت و در هر پایه به صورت جداگانه بوده است، گفت: در این دوره از مسابقات و در مرحله شهرستانی تعداد ۳۲ نفر دانش آموز  پایه ششم ابتدایی، ۳۱۴ نفر از متوسطه اول و ۱۴۲ نفر از متوسطه دوم و در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها