جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 682 دستگاه گوشی هوشمند قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان دیواندره با همکاری یگان انتظامی فرماندهی انتظامی بیجار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۳۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر آژنگ گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نساره شهرستان دیواندره در راستای برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی و طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و به راننده خودرو دستور توقف دادند، ولی راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه خودرو با کمک عوامل گشت پاسگاه انتظامی نجف آباد شهرستان بیجار در روستای زاغه متوقف شد، افزود: راننده با رها کردن خودرو با توجه به شرایط جوی منطقه‌ای متواری شد و ماموران انتظامی در بازرسی از داخل خودرو ۶۸۲ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق و ۱۶۰ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر شیشه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آژنگ با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: پرونده قضایی در این ارتباط تشکیل و دستگیری راننده خودرو نیز در دست پیگیری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین در راستای مبارزه با مخلان امنیت اقتصادی کشور با تمام توان و قوای خود با این پدیده شوم برخورد و با هر گونه مبادلات قاچاق و قاچاقچیان به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات