خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه امام حسن(ع) قزوین:
جانشین سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: امروز دشمن با ابزار ماهواره و فضای مجازی در پی اغفال جوانان است تا آنها را از صحنه نبرد و جهاد دور کند اما باید بداند جوانان امروز با این که انقلاب را از نزدیک درک نکرده اند، ثابت کردند که مطیع رهبر و ولایت و حافظ انقلاب و حامی مظلومان عالم هستند
کد خبر: ۸۹۸۳۸۲۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مددخانی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی در برنامه ای که به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر برگزار شد بیان کرد: شعار نه شرقی و نه غربی را امام راحل بیان کرد و امروز عملا به تمام جهانیان ثابت شد و حکومت اسلامی را تشکیل داد که به هیچ قدرتی در جهان وابسته نیست.
وی گفت: امروز به برکت تشکیل حکومت اسلامی و استقلال و آزادی به توانمندی های زیادی در تمام زمینه ها دست یافته ایم که نام ایران را بر تارک جهان ماندگار کرده است.
مدد خانی اظهار کرد: سه منبع قدرت در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر گذار بوده که اولین منبع، تکیه بر خدا محوری و عنایات الهی بود و دومین منبع قدرت، مردم بودند که با تمام وجود همراه امام بوده و بیانات امام را با جان و دل اجرا می کردند و سومین منبع قدرت در انقلاب، نقش رهبری و ولایت فقیه بود که این نقش مهم امروز به مقام ولایت سپرده شده است.
افزود: ملت ایران با تکیه بر عنایات الهی و رهبری اندیشمند، به پیروزی دست یافتند و همه ما آرامش امروز را مدیون جوانان پاکی هستیم که در انقلاب و دوران دفاع مقدس، جان برکفانه و برای بقای این انقلاب جان برکفانه تلاش کرده و به شهادت رسیدند.
وی اضافه کرد: همچنین آرامش امروز مرهون از خود گذشتگی خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم که جوانانی را پرورش دادند که در مقابل دشمن سینه سپر کردند.
مددخانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی، منطقه ای، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، نظامی، فرهنگی و غیره به عنوان یک قدرت برتر در جهان شناخته شده است.
تصریح کرد: امروز دشمن با ابزار ماهواره و فضای مجازی در پی اغفال جوانان است تا آنها را از صحنه نبرد و جهاد دور کند اما باید بداند جوانان امروز با این که انقلاب را از نزدیک درک نکرده اند، ثابت کردند که مطیع رهبر و ولایت و حافظ انقلاب و حامی مظلومان عالم هستند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها