نماینده، ولی فقیه در کردستان با تاکید بر حرکت در مسیر تقریب عملی گفت: امروزه توسعه و اقتصاد پویا در هر جامعه‌ای با وحدت و همبستگی جهان اسلام مرتبط است.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۱۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در سومین همایش تقریب عملی با محوریت توسعه و اقتصاد پویا در سنندج اظهار کرد: تا زمانی که دشمن میان مسلمانان تفرقه بیندازد و ما در مسیر آنان حرکت کرده و دست یاری یکدیگر را رد کنیم، مشکلات جامعه برطرف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائلی که منجر به عقب ماندگی جهان اسلام می‌شود حرکت کردن در مسیر و خواست دشمن است، افزود: یکی از راه‌هایی که می‌تواند منجر به پیشرفت جهان اسلام در زمینه‌های مختلف شود تقریب عملی و همکاری و تعامل مسلمانان با یکدیگر است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: دشمنان با آگاهی از نقش وحدت مسلمانان در پیشرفت جهان اسلام، با تمام توان در صدد برهم زدن وحدت و اتحاد میان ایشان هستند بنابراین باید در مقابل این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: تقریب عملی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است نقش بسزایی در توسعه و اقتصاد پویا دارد و مساله بسیار مهمی برای استان، کشور و جهان اسلام به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: ما اگر بخواهیم با تکیه بر اقتصاد جهانی، اقتصاد خود را نجات دهیم به هیچ جایی نمی‌رسیم بنابراین باید با تقریب عملی و استفاده از توانمندی‌های یکدیگر اقتصاد خود را پویا کرده و به توسعه بیشتر دست یابیم.

سومین همایش تقریب عملی محور توسعه و اقتصاد پویا با هدف انتقال مدیریت از حاکمیت به بدنه مردم با حضور قائم مقام امور مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، مشاورعالی وزیر نفت، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی وزارت کشور و جمعی از مسئولان استانی در سنندج در حال برگزاری است.

این همایش ویژه مدیران سمن‌ها در حوزه‌های مختلف استان است و در کتابخانه امام خامنه‌ای شهر سنندج برگزار می‌شود.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات