خبرهای داغ:
رئیس حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور عنوان کرد

قطع دست دشمن از این مرز و بوم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران کم کردن سایه دشمن از سر این کشور بود و دست دشمن را از این مرز و بوم قطع کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۰۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

قطع دست دشمن از این مرز و بوم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی شعار «ما می‌توانیم» را عملی کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور افزود: زمانی که ما باید سرتاپا وابسته به غرب می‌بودیم با پیروزی و به برکت انقلاب اسلامی این امر خنثی شد.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور تصریح کرد: با وجود اینکه 40 سال دشمن ما را در حوزه اقتصاد تحریم کرده است، فساد و فحشا را برای ما آزاد کرده که همین امر درس و نکته مهمی است برای اینکه بدانیم آنها دلشان به حال ما نسوخته است.

وی با بیان اینکه کلمه «فجر» قرآنی است و 6 مرتبه در قرآن کریم به مناسبت‌های مختلف تکرار شده است، گفت: ایام فجر ایام شهدا است و باید از شهیدان یاد کنیم که در راه انقلاب اسلامی و حفظ آن از جان خود گذشتند.

فاضلیان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران کم کردن سایه دشمن از سر این کشور بود و دست دشمن را از این مرز و بوم قطع کرد و این هنر امام(ره) بود که دست دشمن را کوتاه کرد.

وی ادامه داد: امروز با وجود 40 سال تحریم به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت در صنعت آب و برق، مخابرات، صنایع مختلف و... هستیم.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور با بیان اینکه این پیشرفت‌ها را مرهون جوانانی چون شهید «احمدی روشن» و «طهرانی‌مقدم» هستیم، تصریح کرد: چرا اسرائیل به دنبال ترور جوانان ما هستند چراکه این جوانان مغز مهندسی دارند و دشمنان فهمیده‌اند از کجا ضربه خورد‌ه‌اند و ما از کجا گلوگاه آنها را گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه این شهدا در خط مقدم جبهه علمی، فنی، توانمندی و مهندسی بودند، با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: شما وقتی نیروهای خود را مجهز کردید آن زمان اسرائیل و آمریکا نیز می‌ترسند.

فاضلیان با اشاره به اینکه هیچ کشوری همانند ایران قدرتمندانه در برابر دشمنان نایستاده است و ما 40 سال پای کار ایستاده‌ایم، بیان کرد: امید است انقلاب را پرورش دهیم و به اهدافی که حضرت امام(ره) ترسیم کردند، برسیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه مدیریت مصرف ویژه همکاران و خانواده‌های آنان که در پنج محور کاریکاتور، عکس، متن ادبی، شعر و پیام برگزار شده بود، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار