مسوول بسیج دانشجویی اصفهان در گفت‌‌وگو با «بسیج»عنوان کرد
غفوری گفت: در بخش فعالیت‎های سیاسی اقدام به برگزاری نشستی کردیم که موضوع آن درخصوص مطالبه‎گری مشکلات اقتصادی مردم و تعامل جنبش دانشجویی با نمایندگان درباره نحوه پیگیری این مطالبات از کانال‎های قانونی آن است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۹۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

 غفوری مسوول بسیج دانشجویی اصفهان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه این ایام را با خدمت رسانی به مردم محروم توسط گروه‎های جهادی شروع کردیم عنوان کرد: اردوهای تشکیلاتی و برگزاری دوره‎های آموزشی یکی از فعالیت‎های اجرایی ما در ایام الله دهه فجر است.

مسوول بسیج دانشجویی اصفهان بیان داشت: در بخش علمی نیز با توجه به شعار سال و همین‎طور توجه جدی به رشد و ارتقای علمی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه "همت دانشجویی" تدارک دیدیم که دستاوردهای علمی دانشجویان را به نمایش می‎گذارد که بعد از ایام تداوم آن در تهران برگزار خواهد شد و از 22 دستاورد علمی دانشجویی رونمایی و به مرور شناسنامه این دستاوردها نیز ارائه خواهد شد.

غفوری در ادامه مطرح کرد: در بخش فعالیت‎های سیاسی نیز اقدام به برگزاری نشستی ویژه اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در استان با حضور یک نماینده مجلس کردیم که موضوع این نشست درخصوص مطالبه‎گری مشکلات اقتصادی مردم و تعامل جنبش دانشجویی با نمایندگان درباره نحوه پیگیری مطالبات بحق اقتصادی مردم از کانال‎های قانونی آن است.

مسوول بسیج دانشجویی اصفهان در پایان عنوان کرد: در حوزه فرهنگی نیز جمع آوری جشنواره ققنوس و همین‎طور آثاری که پیرامون انقلاب اسلامی و پیروزی مقاومت است را در دستور کار داریم و تلاش داریم تا اختتامیه این جشنواره در این ایام صورت گیرد.

ارسال نظرات