فرمانده لشکر عملیاتی 16قدس گیلان:

ملت بزرگ و شجاع ایران هرگز نخواهد گذاشت که دشمن به اهداف پلیدش نائل شود

سردار محمد علی حق‌بین در یادواره شهدای یک روستا در املش گفت: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای به‌زانو درآوردن مردم و شکست دادن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کرده‌اند ولی تاکنون همیشه با شکست مواجه شده و ناکام مانده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۸۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، سردار محمدعلی حق‌بین فرمانده لشکر عملیاتی 16قدس گیلان در مراسم یادواره 10 شهید روستاهای شکرپَس، لگموج، کهنه گوراب و خمیر محله از بخش مرکزی املش که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای شکرپس برگزار شد، گفت: آمریکا و سایر دشمنان ما که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ملت بزرگ و شجاع ایران سیلی محکمی خوردند توطئه‌های گوناگونی را از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای به‌زانو درآوردن مردم و شکست دادن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کرده‌اند ولی تاکنون همیشه با شکست مواجه شده و ناکام مانده‌اند.

سردار حق‌بین گفت: ملت ایران برای دفاع از دین، شرف، خاک و ناموس خویش جنگید و در این راه جوانان عزیز بسیاری را نثار کرد و هرگاه نیاز باشد جوانان دیگری را تقدیم خواهد کرد و دیدیم که در کشورهای عراق و سوریه برای دفاع از حرم جوانان امروز جامعه ما چگونه با شور و شعور و داوطلبانه و عاشقانه جان خویش را تقدیم کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16قدس گیلان افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران و در رأس آن آمریکا برای ایران اسلامی و کشورهای منطقه خواب‌های رنگارنگ دیده و نقشه‌های خیالی گوناگونی ازجمله خاورمیانه بزرگ را طراحی کرده بودند ولی به فضل الهی همه‌ی امیدهایشان به یأس تبدیل شد.

وی تصریح کرد: دشمن برای ناامن کردن و حضور طولانی‌مدتش در منطقه دست‌به‌کارهای بسیار خطرناک و پیچیده‌ای می‌زند که هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت همراه با حضور به‌موقع مردم در عرصه‌های سیاسی مختلف تاکنون دشمن نتوانست راه به‌جایی ببرد.

 

ارسال نظرات