خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

شناسایی آسیب ها و چالش ها لازمه اقتصادمقاومتی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: اگر می خواهیم در حوزه اقتصاد مقاومتی جدی ورود پیدا کنیم باید آسیب ها و چالش ها را بشناسیم و با روحیه جهادی مشکلات را حل کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۸۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در حاشیه  آیین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهر اسدیه  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت : اگر می خواهیم در حوزه اقتصاد مقاومتی جدی ورود پیدا کنیم باید آسیب ها و چالش ها را بشناسیم و با روحیه جهادی مشکلات را حل کنیم.

سروان محمد فاطمی نسب افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راهکار رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور است که این امر با تلاش مردم و حمایت مسئولان محقق می شود.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم و سوق دادن استعدادها به سمت تولید رقم می خورد و بازاریابی و فروش محصولات بومی هر منطقه با حمایت مسئولان انجام می شود.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید سعی کنند با اتحاد و همبستگی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی خود را در برابر آسیب‌های اقتصادی دشمنان بیمه کنند.

فرمانده سپاه درمیان گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر راهبرد خروج از تحریم ‌های استکبار جهانی در همه زمینه ها تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به همت کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع عالی بسیج شهرستان پیگیری و با همکاری بانوان بسیجی راه اندازی شده است.

فاطمی نسب افزود: تقویت و حمایت مشاغل خانگی، معرفی صنایع دستی، ایجاد انگیزه و رقابت بین بانوان فعال در حوزه اقتصادی و مشاغل خانگی جزو هدف های برپایی این نمایشگاه است.

همزمان با سومین روز دهه فجر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهر گزیک شهرستان درمیان نیز گشایش یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها