خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه، محفل ٱنس با قرآن کریم نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۴۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه، محفل ٱنس با قرآن کریم نیروهای مسلح استان قزوین به میزبانی نیروی انتظامی این استان صبح امروز در حسینیه حضرت امام علی(ع) این نیرو برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: نام حضرت امام راحل و انقلاب باهم قرین و آمیخته است و این دو بدون هم معنا و مفهومی ندارند.
وی به بیان ویژگی‌هایی از شخصیت حضرت امام خمینی(ره) از زبان شهید مطهری پرداخت و خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی جامع و کامل داشته به نحوی که به هدف، به راه، به مردم و از همه مهم‌تر به خداوند ایمان و اعتقاد کامل داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به زوایایی از تاریخ اسلام یادآور شد: مردم وقتی از وصایای پیامبر اکرم(ص) فاصله گرفتند به انحراف رفتند و در عصر حاضر نیز اگر از وصایای حضرت امام خمینی(ره) فاصله بگیریم به انحراف و فتنه اتفاق خواهد افتاد.
عادل به مهمترین بخش از وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
وی در ادامه سخنان خود رمز بقای انقلاب اسلامی را رمز پیروزی آن دانست و افزود: در وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا و وحدت کلمه ذکر شده است.
گفتنی است، در این مراسم قاریان و حافظان منتخب نیروهای مسلح استان آیاتی از قرآن کریم را تلاوت و به سؤالات حاضران پاسخ دادند و در پایان این مراسم با اهدا لوح از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها