خبرهای داغ:
با امضای تفاهم‌نامه بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و کانون وکلای دادگستری؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین این نهاد و کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی به‌منظور برخورداری مددجویان از خدمات حقوقی و مشاوره‌ای وکلای نیکوکار منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۱۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه ارائه مشاوره حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی، جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در تمام‌روزهای هفته به‌جز پنجشنبه و به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه مدت اعتبار این تفاهم‌نامه یک سال خواهد بود و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است، افزود: مددجویان نیازمند به حمایت حقوقی توسط کمیته امداد استان آذربایجان شرقی طی معرفی‌نامه کتبی به کانون وکلا معرفی خواهند شد.

کلامی با اعلام اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره حقوقی رایگان 246 وکیل نیکوکار بهره‌مند هستند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 298 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از مشاوره حقوقی وکلای نیکوکار بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه میز خدمت حقوقی باهدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل‌شده است، افزود: میز خدمت حقوقی باهدف کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجادشده و مشکلات حقوقی، عدم توانائی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت از علل تشکیل آن است.

ارسال نظرات