در نامه‌ای بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر مطرح کرد
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در نامه‌ای به نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران از وی برای حضور در این دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۰۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛

بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در نامه‌ای به پدرام سلطانی نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه نیک می‌دانید رکود بی‌سابقه حاکم بر فضای تولید و اشتغال در کنار اخبار ناخوشایند از واردات اقلام مختلف موجب سرخوردگی بسیاری از نسل جوان کشور شده است، از وی برای حضور در این دانشگاه و پاسخگویی به دانشجویان دعوت کرد.

متن کامل نامه بدین‌شرح است:

«جناب آقای پدرام سلطانی نایب رئیس اول محترم اتاق بازرگانی ایران

با عرض سلام و خسته نباشید

احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به عدم ارسال هیچگونه پاسخی در قبال این دعوت از ریاست اتاق بازرگانی که طی نامه‌ای به شماره 1101 اعلام شده است و گذشت 14 روز از تاریخ نامه، اکنون از شما به عنوان نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران از سال 1390 تاکنون دعوت می‌شود تا در هر زمانی که برایتان مقدور است، در جلسه‌ای با حضور دانشجویان شرکت کرده و به سوالات ایشان در مورد عملکرد اتاق بازرگانی ایران پاسخ دهید.

لیک می‌دانید رکود بی‌سابقه حاکم بر فضای تولید و اشتغال در کنار اخبار ناخوشایند از واردات اقلام مختلف موجب سرخوردگی بسیاری از نسل جوان کشور شده است و همچنین لزوم پاسخگویی مسئولین به دانشجویان در جمع‌های دانشجویی درباره عملکرد خود اهمیت برگزاری چنین نشستی را دوچندان می‌کند. 

شایان ذکر است شرکت هرچه سریعتر جنابعالی در این جلسه نشانگر میزان پاسخگویی شما می‌باشد.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات