خبرهای داغ:
مسئول سازندگی حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار خبر داد

برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه خواهران بسیجی شهرستان بهار

مسئول سازندگی حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار از برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه خواهران بسیجی شهرستان بهار به مناسبت دهه فجر در روستای چوتاش خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۶۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه خواهران بسیجی شهرستان بهاراختری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت این ایام اردوی جهادی یک‌روزه خواهران بسیجی شهرستان بهار در روستای چوتاش برگزار شد.

وی افزود: اردوی جهادی مزین به نام شهید مدافع حرم «سید میلاد مصطفوی» به صورت یک روزه و در قالب یک گروه از پزشکان، مربیان و مشاوران دینی همراه با برنامه های متنوع برای اهالی روستا برگزار شد.

مسئول سازندگی حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با اشاره به برگزاری ویزیت رایگان بیماران تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های احکام زنان، مسائل دینی و شرعی توسط مشاور دینی و مدرس حوزه و دانشگاه و پاسخگویی به سوالات شرعی و احکام زنان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: همچنین در این اردوی اردوی جهادی کلاس‌های سبک زندگی اسلامی و زندگی موفق برای زنان روستا توسط مربی و مشاور خانواده و کلاس‌های آموزش آشپزی و سفره آرایی برای زنان و دختران جوان روستا برگزار شد.

اختری ابراز داشت: اجرای برنامه‌ها و نشست‌های متنوع، کمک‌های اولیه پیشگیری و اقدامات ایمنی زلزله، بهداشت خانواده برای دختران جوان، کلاس‌های  نقاشی و روخوانی قرآن و صحیح خوانی نماز برای کودکان زیر 10 سال  توسط خوهران بسیجی نیز دیگر از برنامه‌های این اردوی جهادی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات