خبرهای داغ:
مسوول جبهه فرهنگی استان قزوین عنوان کرد: امروز دشمن توپ و تانک و طراحی ابزار سخت ندارد بلکه رسما اعلام کرد که دوران مبارزه سخت با جمهوری اسلامی به پایان رسیده و باید از طریق جنگ نرم وارد شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

عباس کاظمی مسوول جبهه فرهنگی استان قزوین در مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بیان کرد: امروز باید به نگرانی های جناح مومن انقلابی پاسخ روشن داد و تکلیف جبهه مومن انقلاب و در یک تعبیر، حزب اله مشخص باشد و مانند یک سرباز هوشمند، بصیر، مقاوم وکاربلد در عرصه انقلاب میدان داری کند که این امر در این‌ مقطع زمانی باید با محوریت مساجد شکل گیرد.
وی گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی بر مدار انقلابی گری حرکت می کند و آرمان های امام، اهداف و نام امام بر طریق این مردم حاکم است ما نیز بر هدف خود که دفاع از آرمان های انقلاب است، استوار هستیم.
مسوول جبهه فرهنگی استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به فضاهای ذهنی ایجاد شده برای نسل نو انقلاب و سوالات و شبهات زیادی که متاثر از فضای روانی حاکم بر جامعه و فعالیت های گسترده رسانه ای صهیونیسم بین الملل است باید آنچه را که آرمان انقلاب نامیده می شود برای جوانان تبیین کنیم.
کاظمی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از این که از عرصه های جنگ سخت و نیمه سخت ناامید شدند در فضای فکری، فرهنگی و اندیشه ای کشور به طور جدی با تمام امکانات وارد شدند و با توجه به این تلاش ها نتوانستند به اهداف خود دست یابند اما همین امر موجب نگرانی است و لازم است که جبهه حزب اله روز به روز هوشیارتر و بیدارتر و منسجم تر در این عرصه وارد شوند.
وی افزود: امروز در ادامه دشمنی های نظام استکبار جهانی، تربیت یافتگان غربی در طول این سال ها، جریان نفوذ، استفاده از فرصت و ظرفیت دموکراسی و رای مردم، مورد طمع دشمنان قرار گرفته و در عرصه های مختلف تلاش کردند تا شبکه ای برای بروز نارضایتی عمومی و القا ناکارآمدی برای نظام که در عرصه های مختلف زبانزد خاص و عام است، ایجاد کنند.
مسوول جبهه فرهنگی استان قزوین تصریح کرد: مهم ترین چالشی که در این مقطع از انقلاب اسلامی پیش روی ما می باشد عناصر و شبکه ای است که در بخش های انقلاب از درون قلعه ها و دژ انقلاب ماموریت یافتند تا در عرصه های مختلف مشغول به فعالیت نمایند تا با تلاش خود نظام را متزلزل و دچار مشکلات درونی و گسیختگی و تنش و ناکارآندی معرفی کنند.
کاظمی خاطر نشان کرد: در این مقطع زمانی جنگ تبلیعات گسترده در جهت بزرگ نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب ایجاد شده است.
وی یادآور شد: امروز دشمن توپ و تانک و طراحی ابزار سخت ندارد بلکه رسما اعلام کرد که دوران مبارزه سخت با جمهوری اسلامی به پایان رسیده و باید از طریق جنگ نرم وارد شد.
مسوول جبهه فرهنگی استان قزوین اضافه کرد: سندی تحت عنوان مساعدت برای ایجاد دموکراسی اثر بخش در فضای اقتصادی و تجاری کشور ایجاد شده که بسیار قابل تامل است که در واقع مشکلات اقتصادی کشور را به چالش کشیده است و با نظر بر این سند می توان دریافت که اصلی ترین جبهه درگیری ما امروز با دشمنان قسم خورده انقلاب در چه چیزی است.
کاظمی ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: سرعت رشد جمهوری اسلامی در بین کشورهای اسیا و منطقه، رتبه اول است و از مقام ۵۳ در دهه پنجاه به جایگاه دهم در دنیا دست یافته ایم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها