خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: امام خمینی (ره) نهضت اسلامی را در اوج همه فتنه ها و فشارها به دوران ثبات و سازندگی هدایت کرده و اسلام را پس از ۱۴ قرن مظلومیت زنده کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی شکل گرفت که ۲ ابرقدرت شرق و غرب در دنیا حاکم بودند و هیچ کس حق نداشت خارج از محدوده قدرت آن‌ها اقدامی انجام دهد افزود: وقوع انقلاب اسلامی ایران حتی در واپسین لحظات عمر شاه، برای عموم تحلیلگران و افراد دخیل در رخداد‌ها ناممکن بود، ولی از آنجا که خداوند یاور مظلومان و مؤمنان است اسلام پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری دنیا از ابتدای انقلاب اسلامی جبهه دشمن خود را ایجاد کرده و به سرکرده آمریکا به مقابله با انقلاب اسلامی برخواستند و با انواع کودتاها، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم و جنگ اقتصادی سعی در نابودی نظام اسلامی داشتند.

وی با تأکید بر رهبری حکیمانه و بیدار امام خمینی (ره) که باعث استیصال دشمن شد تصریح کرد: امام خمینی (ره) با منطقی که نهضت اسلامی را آغاز کرد در اوج همه فتنه‌ها و فشار‌ها انقلاب اسلامی را به دوران ثبات و سازندگی هدایت کرده و اسلام را پس از ۱۴ قرن مظلومیت زنده کرد.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی افزود: امروز دشمن می‌داند که با هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی بایستد و قبول کرده که اکنون انقلاب به عنوان یک عنصر فعال و تعیین کننده در معاملات منطقه‌ای و جهانی نقش ایفا می‌کند بنابراین شکست‌های خود در منطقه را از حضور مقتدرانه ایران می‌دانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان  برنامه‌های ویژه جوانان و نوجوانان را از مهمترین موضوعات دهه فجر دانست و اظهار کرد: باید در جهت تقویت روحیه خودباوری و اسلامی تلاش کنیم تا جوانانمان بتوانند از این نعمت بزرگ الهی که باعث شده ملت ایران در جهان عزت پیدا کند محافظت و نگهداری کنند.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۵۵ برنامه شاخص در دهه فجر انقلاب اسلامی، اجرای جشن‌های انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری همایش‌های روشنگری و سیاسی، اجرای جشنواره ورزشی با حضور هیئت‌های ورزشی شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جشن‌های انقلاب را بخشی از برنامه‌های دهه فجر دانست.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی حضور باشکوه ملت در ۲۲ بهمن را نشانه هوشیاری و بیداری ملت دانست و افزود: ملت ایران ۲۲ بهمن را همانند سال‌های گذشته برگزار می‌کنند و باشکوه‌تر به میدان می‌آیند تا یکبار دیگر با انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت بیعت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها