خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در جمع پیشکسوتان سپاه امام علی(ع) تاکستان:
حجت الاسلام معبودی در جمع پیشکسوتان سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: امام غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد و تصمیماتشان آنچنان رعد آسا بود که مجال هر گونه تفکر را از سیاسیون می گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۲۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الام (عج) قزوین در جمع پیشکسوتان و همسران آنها ضمن تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و تهنیت دههه مبارک فجر در خصوص امام (ره) و و شخصیت ایشان گفت: امام خمینی (ره) در دوران بازنشستکی انقلاب نمود و رهبری کرد ، بازنشستگی در نگاه امام فرصت بود و خیلی کارها را در آن زمان انجام داد.
وی در ادامه بیان کرد: بر ما لازم است که قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم، آیت الله اراکی از جایگاه والای امام فرمودند: اگر امام در کربلا بود تعداد شهدای کربلا از 72 تن به 73 تن می رسید.
حجت الاسلام معبودی ازعان کرد: کاردار سیاسی امریکا در ایران می گوید: امام غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد و تصمیماتشان آنچنان رعد آسا بود که مجال هر گونه تفکر را از سیاسیون می گرفت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ابراز کرد: امام آمد که ما را به خدا باز گرداند ، ایشان خیلی کم نصیحت می کردند و آرامش دیگران را نیز همواره رعایت می نمودند.
این مسئول در بخش پایانی بیانات خود با تاکید بر اینکه همه باید از دوران بازنشستگی خود بهترین بهره را ببرند یادآور شد: اگر ما از بازنشستگی به درستی استفاده نکنیم دچار ناامیدی می شویم .
7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها