خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

انقلاب اسلامی باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شد

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شد، گفت: تا پیش از انقلاب زنان سهمی در پیشرفت کشور نداشتند اما با شکوفا شدن انقلاب این قشر مهم جامعه به جایگاه واقعی خویش رسیدند.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۹۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

انقلاب اسلامی باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه پروین اعتصامی اسدآباد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با برشمردن ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: این مهم یک اتفاق ویژه در تاریخ کشور است.

وی با بیان اینکه این اتفاق باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شد، افزود: تا پیش از انقلاب زنان سهمی در پیشرفت کشور نداشتند اما با شکوفا شدن انقلاب این قشر مهم جامعه به جایگاه واقعی خویش رسیدند.

فرماندار اسدآباد نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به امکان تحصیل همه قشرهای جامعه پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: تا پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی فقط طبقه مرفه جامعه قادر به تحصیل بودند اما پس از انقلاب محروم‌ترین نقاط کشور نیز دارای مراکز تحصیلی شدند.

افشاری همچنین به کسب رتبه ممتاز دو مرکز تحصیلی شهرستان در شاخص‌های کشوری اشاره کرد و افزود: از دانش‌آموزان انتظار داریم با سعی و تلاش خود مسیر پیشرفت کشور را ادامه دهند.

در پایان این مراسم دو گروه تواشیح و سرود نیز به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات