امام جمعه موقت اشکذر با دعوت از آحاد مردم اشکذر به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از  اشکذر، امام جمعه موقت اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان دنیاست و باید از زندگی آن بزرگوار درست بگیریم.
“حجت الاسلام و المسلمین میرزا عباس دهقانی” دوران پهلوی را دوران رواج بی دینی دانست و افزود: با سیر در دوران پهلوی میتوان دید که حتی نخست وزیر وقت، امیر عباس هویدا یک بهایی بود و در آن زمان اصلا بحث دین برای اداره کشور مطرح نبود.
وی در ادامه به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران پهلوی اشاره کرد و گفت: دین داری مردم، هدایت‌های مراجع دینی و در راس آن امام خمینی (ره) و تقدیم هزاران شهید از جمله دلایل بود که در سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و باید گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکت در مسیر حق و مبارزه با باطل بود.
دهقانی با دعوت از آحاد مردم اشکذر به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است و ما باید با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تاییدی بر انقلاب اسلامی بزنیم.
ارسال نظرات