با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد:
محمد علی طالبی با گرامی داشت دهه فجر وتسلیت ایام فاطمیه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای بیان فعالیت‌ها و خدمات ارزنده دولت برای نسل جوان که باید برای این نسل تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۵۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین تکریم و معارفه فرماندارجدید بهاباد، با تشکر از خدمات ارزنده " عباس اقبال بهابادی " فرماندار سابق بهاباد، علت انتصاب محمد مهدی خانی زاده بهابادی به سمت فرمانداری شهرستان، را فعالیت در ۴ سال دوره تصدی در شهرداری بهاباد اعلام کرد و گفت: آقای خانی زاده، از شناخته شدگان مردم و مسئولین شهرستان بوده و دراین مدت ۴ سالی که ایشان سمت شهرداری بهابادرابرعهده داشته خدمات شایانی را برجای گذاشت وشهرستان بهاباد دچارتحول شد که این خدمات وفعالیت‌های جناب خانی زاده مبنای این انتخاب بود.
وی خانی زاده را جوان‌ترین فرماندار دوران پس از انقلاب برشمرد واظهارداشت: فرماندار جدید بهاباد جوان‌ترین فرماندار پس از دوران انقلاب در استان یزد ودربهاباد است که با مشورت شورای شهر و معتمدین انتخاب شده است.
محمد علی طالبی با گرامی داشت دهه فجر وتسلیت ایام فاطمیه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای بیان فعالیت‌ها و خدمات ارزنده دولت برای نسل جوان که باید برای این نسل تبیین شود.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان بی ثباتی مدیریتی در چندسال گذشته در شهرستان بهاباد وتغییرات مدیریتی که پی در پی اتفاق افتاد بود گفت: با انتخاب فرماندار جدید امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه شهرستان گام‌های موثری برداشته شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه با وحدت و همدلی همه مسئولان شهرستان باید به فرماندار جدید در توسعه و آبادانی شهر کمک کرد گفت: مسئولان شهرستان با وحدت و همدلی دست دردست هم می‌دهند تا شهری آباد داشته باشند.
در ادامه این مراسم عباس اقبال فرمانداراسبق بهاباد به بیان ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت‌های ۳۵ ساله خود و ۴ ساله در شهرستان پرداخت.
در این جلسه همچنین فرماندارجدید بهاباد در سخنانی با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در شرایطی این مسئولیت به بنده واگذار شده است که امیدوارم بتوانم از سنگینی بار این مسئولیت به سلامت خارج شوم و در پایان خدمت باری بر دوش اینجانب باقی نمانده باشد.
محمد مهدی خانی زاده افزود: امیدوارم با وحدت و همدلی حاکم بر شهرستان و توجه ویژه مدیران ارشد استان یزد به بهاباد در جهت منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت قدم برداریم و بهاباد که پتانسیل‌های زیادی دارد به جایگاه اصلی خود که توسعه و شکوفایی است برسد.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد با تبریک ایام الله دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه خدمت به مردم را سرلوحه کار مسئولان دانست و گفت:: هر مسئولی که می‌آید باید خدمت رسانی به مردم را اولویت اصلی کارخود قرار دهد تا در این راستا موفق شود.
امام جمعه بهاباد از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی فرماندارسابق جناب اقبال قدردانی کرد و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت نمود.
وی در حال حاضر جوانترین فرماندار استان می‌باشد که از آذرماه ۱۳۹۲ سمت شهردار بهاباد را عهده دار بود و در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۶ طی حکمی از سوی وزیر کشور، به عنوان فرماندار بهاباد منصوب گردید.
مهندس محمدمهدی خانی زاده در سال ۱۳۵۹ در بهاباد متولد و تا مقطع دیپلم در شهر بهاباد تحصیل کرد، مدرک کارشناسی وی مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران و دارای مدرک فوق لیسانس سازه‌های دریایی می‌باشد و از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۲ به عنوان مدیر فنی پروژه حوضچه‌های خشک بندرعباس مشغول به فعالیت بود.
گفتنی است فرماندار سابق بهاباد با ۳۵ سال خدمت به بازنشستگی نائل شده است.

ارسال نظرات