به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاهی از دستبرپائی نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان سی سختی+عکس ساخته‌های دانش آموزان دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) شهر سی سخت با حضور مسئولان در شهرستان دنا برپا شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۹۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دنا در این آیین با اشاره به شعار سال گفت: این بازارچه با هدف تحقق اهداف درس کار و فناوری و با توجه به محور‌های جشنواره خوارزمی و مسابقات بازارچه کار و فناوری با محوریت کارآفرینی برپا شده است.
محمد حدادی بیان کرد: در این نمایشگاه دست ساخته‌های دانش‌آموزان شامل انواع گل‌های زینتی، به خصوص آلوئه ورا، انواع لباس، جامدادی، کلاه و شال گردن و دست کش، انواع زیورآلات مصنوعی شامل دستبند، گردنبند، گیره، انواع سفره‌های دست ساز، انواع شیرینی جات خانگی، خشکبار، صنایع دستی (تابلو‌های مسی)، آش، غذا‌های محلی و ماکت‌هایی که با رشته تحصیلی آنان ارتباط دارد، در معرض دید عموم قرار گرفت.
وی گفت: این نوع بازارچه‌ها نه تنها سبب کشف استعداد و ایجاد حس استقلال در دانش‌آموزان می‌شود بلکه آن‌ها را با فرآیند از تولید به مصرف، فروش و بازاریابی آشنا می‌کند.
۱۲۳ دانش آموز در مقطع متوسطه به صورت شبانه روزی در پایه اول و دوم و پیش دانشگاهی در این مدرسه تحصیل می‌کنند و برپایی این بازارچه با همکاری همه دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها انجام شد.
ارسال نظرات