خبرهای داغ:
پیکر پاک شهید جاسم حمید از رزمندگان اهوازی جبهه مقاومت که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شد به اهواز انتقال یافت.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۶۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

یکی دیگر از رزمندگان اهوازی که در جبهه مقاومت حضور داشت در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به شهادت رسید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.

شهید جاسم حمید از مدت‌ها پیش در سوریه حضور پیدا کرده بود و به نبرد با تکفیری‌ها پرداخت که پس از سال‌ها مجاهدت به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا رسید و عند ربهم یرزقون شد.

رزمنده دلیر شهید جاسم حمید از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) است که با نام جهادی ابو احمد در سوریه خدمت می‌کرد.

در همین ارتباط میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با تایید شهادت رزمنده دلیر شهید جاسم حمید  گفت: این شهید عزیز از فرزندان حطه شهیدپرور خوزستان و از پیشکسوتان جهاد و مقاومت است که در استان حماه سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم جاسم حمید از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به استان خوزستان منتقل شد تا در زادگاهش آرام بگیرد.

آئین استقبال از پیکر مطهر شهید جاسم حمید از شهدای مدافع حرم عصر امروز شنبه 14 بهمن‌ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفت.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز در آیین استقبال از پیکر مطهر شهید جاسم حمید در فرودگاه اهواز حضور یافتند.

عبدالرضا فرجیان   در اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهید جاسم حمید مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) روز پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه در سوریه به شهادت رسید.

وی افزود: پیکر پاک شهید جاسم حمید از شهدای مدافع حرم استان خوزستان به خاک وطن انتقال یافت که برنامه‌هایی برای بزرگداشت این شهید در نظر گرفته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در همین ارتباط توضیح داد: آئین تشییع پیکر مطهر و پاک شهید جاسم حمید از شهدای مدافع حرم استان خوزستان روز یکشنبه 15 بهمن ماه از ساعت 8:30 صبح با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: پیکر پاک شهید جاسم حمید از شهدای مدافع حرم استان خوزستان از حسینیه ثارالله اهواز واقع در چهار راه آیت‌الله طالقانی به سمت چهار راه سلمان فارسی تشییع می‌شود.

فرجیان از همه اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان خوزستان و اهواز دعوت کرد تا در آئین تشییع پیکر مطهر و پاک شهید جاسم حمید از شهدای مدافع حرم استان خوزستان حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها