در یادواره شهدای مدافع حرم استان که در مسجد برگزار شد به مردم گفتیم که شهدا از جانشان گذشتند ما از مال خود بگذریم و به مردم کوهبنان کمک کنیم. همان شب هزینه یک کانکس جمع آوری شد و برای کوهبنان فرستادیم
کد خبر: ۸۹۸۳۴۶۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام مهدی دسترنج امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام کرمانگفت: از دوهفته پیش تا کنون هزینه 10 کانکس برای زلزله زده های کوهبنان جمع آوری شد و به دوستان قرارگاه امام رضایی های کوهبنان ارسال شد و کانکس ها نیز به افراد نیازمند تحویل داده شد.

وی افزود: در یادواره شهدای مدافع حرم استان که در مسجد برگزار شد به مردم گفتیم که شهدا از جانشان گذشتند ما از مال خود بگذریم و به مردم کوهبنان کمک کنیم. همان شب هزینه یک کانکس جمع آوری شد و برای کوهبنان فرستادیم.

حجت الاسلام دسترنج اظهار داشت: پیشنهاد شد با اهالی مسجد به کوهبنان برویم و کانکس را نمادین تحویل دهیم. کانکس به خانمی با دو بچه معلول هدیه شد.

حجت الاسلام دسترنج تأکید کرد: 7 ساعت در کوهبنان حضور داشتیم و خانواده های زیادی سر زدیم و مبلغی هم از کمک های مردمی را به صورت نقدی تقدیمشان کردیم.

وی ادامه داد: تصاویر بازدید را در کانال مسجد به همراه شماره کارتی جهت تهیه کانکس ذیل تصاویر قرار دادیم و به طور متوسط هر روز هزینه یک کانکس تهیه می شد و ما به کوهبنان ارسال کردیم. و تیم قرارگاه امام رضایی ها نیز تصاویر کانکس تحویل داده شده را می فرستند و در کانال قرار می دهیم.

وی در پایان گفت: شب گذشته هم تصاویر مستند شده ای از کوهبنان در مسجد به نمایش گذاشته شد و مردم نیز استقبال کردند و به نظر می آید هنوز به تعداد کانکس ها اضافه شود

 

ارسال نظرات