مراسم انس و مودت بازنشستگان سپاه مهاباد با حضور فرمانده سپاه مهاباد و مسئول امور بازنشستگان سپاه شهداء در طلاییه سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده فرمانده سپاه مهاباد گفت : باتوجه به وجود شرایط حساس و وجود گروهک های ضد انقلابی که در زمان جنگ بود مردم با آگاهی و بصیرت حق رااز باطل تشخیص و از انقلاب و ولایت دفاع کردند.

وی با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی در برابر هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد اظهار کرد : دفاع از انقلاب ، دفاع از اسلام و قرآن است و نظام جمهوری اسلامی هیچوقت اقدامات شایسته مردم مهاباد بخصوص عشایر ایل منگوررا از زمان جنگ تاکنون ، فراموش نمی کند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه، عنوان کرد : برای رفاه ، آسایش و اشتغال فرزندان بازنشستگان از راه اعطای وام های اشتغالی تلاش می کنیم.

 سید رضا تاج الدینی با بیان اینکه براساس تصویب کمیسیون مجلس شورای اسلامی حقوق بازنشستگان براساس دریافتی های قبلی خود 5 تا 20 درصد افزایش یابد ، گفت : از اول فروردین ماه این افزایش حقوق درمیزان دریافتی اعمال می شود .

وی همچنین از پرداخت وام های ازدواج 50 تا 70 میلیونی ریالی برای فرزندان بازنشسته سپاه خبرداد که با ارائه مدرک لازم می توانند از تسهیلات آن استفاده کنند همچنین تاج الدینی بیکاری فرزندان بازنشسته را بزرگترین نگرانی خانواده های آنها دانست و گفت که برای تامیم نیروی انسانی همه تلاش خود را در بکارگیری فرزندان بازنشسته سپاه انجام داده است .

ارسال نظرات