خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سلماس در آئین بزرگداشت اولین یادواره شهدای غواص عملیات کربلای 4 و والفجر 8 در سلماس افزود: غواصان شهید مکتب مقاومت، آزادگی و ذلت ناپذیری را از اباعبدالله الحسین(ع) آموختند و راه را برای اقتدار و عزتمندی انقلاب اسلامی هموار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۳۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علیرضا مدنی با بیان اینکه آزادگی و ایثارگری شهدا ایران را به کشوری امن و باثبات تبدیل کرده است، اظهار کرد: با پیروی از آرمان های این شهدا امروز نباید در مقابل دشمنان سر فرود بیاوریم و در هر شرایطی از عزت و اقتدار خود در عرصه های مختلف باید دفاع کنیم.

سرهنگ مدنی با اشاره به مجاهدت های شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) بیان کرد: رزمندگان مدافع حرم همچون هشت سال دفاع مقدس در محور مقاومت وارد عرصه نبرد با تکفیری ها و داعش شدند و افتخارهای زیادی را برای آزادی خواهان و مردم مظلوم کشورهای سوریه و عراق کسب کردند.

وی ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای سرافراز ایران اسلامی از آغوش گرم خانواده های خود هجرت نمی کردند و دشمن را در سرزمین هایی چون عراق و سوریه زمین گیر نمی کردند، به گفته رهبر معظم انقلاب امروز باید در مرزهای کشور با داعش می جنگیدیم.

ارسال نظرات