خبرهای داغ:
آیین بزرگداشت ۴۱ شهید روستای دیزج شاهرود هم‌زمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه قمر بنی‌هاشم (ع) و حضرت زینب (س) حوزه‌های بسیج نجف اشرف و صدیقه کبری (س) و شورای اسلامی و دهیاری و امامزاده محمد (ع)، نوزدهمین یادواره ۴۱ شهید روستای دیزج شاهرود در مسجد هیأت ابوالفضلیه این روستا با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس، ائمه جمعه شاهرود و رودیان و فرمانده نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم و مسؤولان و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت قرآن و پخش کلیپ از شهدای روستا آغاز شد، رزمندگان دوران دفاع مقدس رمضان حیدری و محمد موحدی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای روستای دیزج پرداختند و بر تداوم راه شهدا و توجه مسؤولان به فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کردند.
پخش کلیپ از سخنان رهبر انقلاب در مورد ساده زیستی مسؤولان و تذکرات رهبری در باب برجام از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
سخنران و مداح این یادواره حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی از تهران بود که بر موضوع عزت تأکید کرد و در رثای حضرت زهرا (س) و شهدا و امام حسین (ع) به مرثیه‌خوانی پرداخت.
این مراسم در بزرگداشت ۴۱ شهید روستای دیزج ازجمله شهیدان رمضان‌علی نپری، رجبعلی سلمانی، علیمحمد حیدری، علی نوری، نعمت‌الله زالوئی، حسن بیرجندی و علی علی‌محمدی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها