خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان:

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی همه است

مدیرکل زندان‌های استان همدان با تاکید بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی یکایک ما است.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی همه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور حسن محمد یاری مدیرکل زندان‌های همدان، سردار مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، شهبازی  رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و معاون امر به معروف  و نهی از منکر سازمان های نظامی و قضائی استان و جمعی از کارکنان اداره کل زندان‌های استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان های همدان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در این نشست با تاکید بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی یکایک ما است.

حسن محمد یاری افزود: با توجه به نقشی که امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه و فرد دارد ضرورت این دو واجب بزرگ الهی بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه بر لزوم بکارگیری ظرفیت تمام دستگاه‌  برای ترویج آن تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌های ارسالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل و زندان‌های استان برحسب وظیفه  به نحو احسن انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار