خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بیت المقدس توانه نهاوند از برگزاری ۲۰ برنامه متنوع طی دهه مبارک فجر در پایگاه مقاومت بسیج بیت المقدس توانه حوزه شهید بروجردی برزول خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

برگزاری 20 برنامه متنوع به‌مناسبت دهه فجر در پایگاه بیت‌المقدس توانهعباس جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام افزود: ۲۰ برنامه متنوع طی دهه فجر در پایگاه مقاومت بسیج بیت المقدس توانه حوزه شهید بروجردی برزول اجرا می‌شود.

فرمانده پایگاه بیت المقدس توانه نهاوند ابراز داشت: از مهم‌ترین این برنامه‌ها سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در بین مردم و بسیجیان این روستا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: شرکت بسیجیان این پایگاه در میقات صالحین و نمازجمعه و آگاه سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب در حلقات صالحین بین بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است.

جلالی با اشاره به شهادت شهید مدافع امنیت انقلاب اسلامی شهید سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» تصریح کرد: شهادت این شهید در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فضای شهرستان نهاوند و شهر برزول را عطرآگین کرد

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: خصوصیات رفتاری و اخلاقی شهدا باید به نسل جوان معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات