جانشین فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع دانش آموزان دبیرستان فرزانگان گفت: از انقلاب اسلامی می توان به عنوان معجزه قرن و نعمت الهی به مردم ایران یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۶۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب دباغی افزود: انقلاب اسلامی طی این 40 سال طوفان های عظیمی را پشت سر گذاشته که با تدابیر ولی فقیه و پیروی مردم خدشه ای به نظام وارد نشده است.

وی غیرت و اعتقاد جوانان را عامل پیروزی های انقلاب اسلامی در طول 40 سال دانست و خاطرنشان کرد: بی شک تلاش جوانان در سنگر های علمی و موشکی و دیگر سنگرها موجب سربلندی کشورمان در جهان و منطقه شده است.

دباغی اضافه کرد: هدف دشمنان برهم زدن امنیت کشور، نابسامان کردن وضعیت اقتصادی است که تنها راه مقابله با مکر و حیله دشمنان در مرحله نخست خدمت رسانی و مدیرت درست دولتمردان و بصیرت افزائی مردم دانست.

انقلاب معجزه قرن و نعمت الهی به مردم ایران بود

وی با اشاره به شیطنت و دشمنی دشمنان داخلی و خارجی طی این سال ها اظهارداشت: اغتشاشات و فتنه های اخیر نشان داد متاسفانه عده ای با دشمنان همدستی می کنند و در فکر فرو پاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که البته این خیال خام آنهاست چراکه پایه های نظام محکم و استوارتر از آنی است که دشمنان در خیال خود می پرورانند.

دباغی ادامه داد: امروز جوانان نشان دادند که به برکت نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه، انقلاب خود را به کشورهای دوست و همسایه صادر کرده و در مقابله با دشمنان منطقه شاهد الگوگیری کشورها از بسیج بود که موجب پیروزی در مقابل دشمنانشان شد.

ارسال نظرات