حجت الاسلام علیزاده:

ریشه درخت تنومند انقلاب به راحتی قطع نمی شود/مهمترین دستاورد انقلاب، ایستادگی در مقابل ابرقدرت های استکبار بود

امام جمعه بخش بهمن گفت: افرادی که قصد دارند با تبعیض، رشوه گیری و...، ملت را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند، باید بدانند مردمی که خود انقلاب کردند پشت انقلاب را خالی نمی کنند .
کد خبر: ۸۹۸۳۳۶۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب همزمان با ایام فاطمیه اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون های زیادی آبیاری شد تا اینکه امروز شاخ و برگ های آن بر سراسر جهان اسلامی سایه افکنده است .
حجت الاسلام علیزاده گفت: دشمنان انقلاب از همان روزهای اول انقلاب با توطئه، تهدید، تحریم، ترور افراد و ... نقشه می کشیدند، تا ریشه این انقلاب را با تبر بدخواهی های خود قطع کنند، ولی امروز می بینند که به برکت قیام امام خمینی (ره) ایران به یک کشور مقتدر و قدرتمند در منطقه تبدیل شده است، که کسی جلودار آن نیست .
خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد: لذا دولتمردان آمریکا نباید رجزخوانی تو خالی کنند، آنها باید بدانند در عراق، افغانستان و سوریه، شکست مفتضحانه ای خوردند و بعد از این هم پیروزی ازآن محرومان است .
علیزاده بیان کرد: پس باید جلوی افراطی گری های ترامپ را بگیرند و به او بفهمانند که این تندروی ها و راه اندازی جنگ های نیابتی در سایه مبارزه با داعش در دیگر کشورهای اسلامی که منشأ آن خودشان هستند، آتشی است که دود آن در چشم خودشان می رود وضرر می کنند .
وی تصریح کرد: هر چند هنوز هم هجمه های زیادی از طرف دشمنان و گاهاً ایادی آنها در داخل به این انقلاب می شود، اما دستاوردهای آن نشان داد می توان جلو یاوه گوی های آمریکا و انگلیس ایستاد و ابرقدرت های مستکبر را شکست داد و از مستضعفان دفاع کرد .
علیزاده با اشاره به پیشرفت های علمی و به دست آوردن دانش فناوری های روز که از برکات و دستآوردهای انقلاب است، تأکید کرد: مردمی که برای انقلاب جان دادند، از آن خسته نمی شوند و پشت آن را خالی نمی کنند .
وی خاطر نشان کرد: کسانی هستند که برای بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب دست به کاری هایی همچون تبعیض، بی عدالتی، پارتی، رشوه خواری و... می زنند، که اینگونه اعمال مردم را خسته می کند .
علیزاده اذعان کرد: بنابراین مسئولین و هر کس که در کشور مسئولیتی دارد، نباید اجازه دهند دشمن به هدف خودش برسد. زیرا ما انقلاب کردیم که وابستگی، اشرافی گری، ولخرجی با پول بیت المال، تبعیت از فرهنگ بیگانه، اختلاف طبقاتی، از بین برود و عدالت و اسلام حاکم شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار