فرمانده ناحیه ثارالله یزد درمراسم افتتاح صندوق اشتغالزا:

با استفاده صحیح ازصندوق‌های اشتغال زا خیلی از مشکلات مالی حل می شود

دهقان خاطر نشان کرد: با توجه به تحقق شعارسال و سفارش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) در زمینه اقتصاد مقاومتی، ما باید خود و مردم کشورمان را در این زمینه قوی کنیم تا دستی به سوی بیگانگان دراز نکنیم.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۴۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صندوق اشتغالزا که به همت بسیج سازندگی ناحیه ثا رالله وخواهران بسیجی پایگاه شهدای گمنام راه اندازی شده بود به دست فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه ثارالله افتتاح شد.

فرمانده ناحیه ثارالله ضمن عرض خسته نباشید به خواهران بسیجی و مسئولین صندوق از این حرکت خود جوش و خدا پسندانه این بسیجان تقدیر و تشکر کرد و چند نکته‌ای را یاد آور شد.

مهدی دهقان در ادامه بیان کرد: با استفاده صحیح از این صندوق‌ها مشکلات خیلی از همشهریان خود را میتوان بر طرف کرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تحقق شعارسال و سفارش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) در زمینه اقتصاد مقاومتی، ما باید خود و مردم کشورمان را در این زمینه قوی کنیم تا دستی به سوی بیگانگان دراز نکنیم.
دهقان ادامه داد: این امر زمانی تحقق می‌یابد که خود مردم بخواهند برای خودکاری کنند برای مثال راه اندازی این چنیین صندوق‌هایی در سطح شهر و محله‌ها بسیارعالی و گره گشا هست و تداوم در این امر در عضو گیری و رعایت قوانیین صندوق و دلسوزی خود اعضا می‌باشد.
فرمانده ناحیه ثارالله درپایان درباره سازو کار صندوق و چگونگی عضو گیری و تنظیم اساس نامه صندوق ومسائل پیرامون صندوق نکاتی را برای مسئول صندوق و اعضای حاظر در جلسه عنوان کرد.

درادامه این برنا مه حجت الاسلام میرفخرالدین مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه ثارالله هم در جمع خواهران بسیجی پایگاه شهدای گمنام ضمن تقدیر و تشکر از ان‌ها راه اندازی این گونه صندوق‌های مردم یار و مردم دار را طرحی موفق و عالی دانست و گفت: اگر ما بتوانیم گره‌ای از کار مردم را باز کنیم ارزشمند است و راه اندازی اینگونه صندوق ها‌ی مردمی کار معنوی بحساب می‌آید.

لازم به ذکراست در پایان نام سه نفر از خواهران عضو صندوق برای دریافت وام به قید مشخص شدند.
ارسال نظرات